lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min älskling, som alltid<3
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Kollade på film med älskling<3
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Satt ute på balkongen med älskling och tog en cigg.
Det sista du sa högt:
Jag älskar dig också :) <3
Det senaste någon sa till dig:
Jag älskar dig :) <3
Vad har du druckit idag:
Mjölk, juice och saft :):)
Vad var det senaste du åt:
Rostat bröd, fett gott!
Vad var det senaste du köpte:
Mjölk och cigg
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun säkerhetsdörr
Vad är det för väder hos dig nu:
Grått och kallt..
Godaste glassmaken:
Gillar inte glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja!
Sover du tungt:
Har jag kommit in i min djupsömn så är jag omöjlig att väcka haha
Drömmer du mardrömmar:
Nä inte ofta och skulle jag göra de så har jag ju min baby bredvid mig som kramar om mig :) <3
Trivs du med ditt jobb: Filosof? De najs ;) Börjar plugga i höst igen.
Favoritklädsel:
Beror på
Favoritlåt just nu:
Fireflies
Vad ser du om du tittar till höger:
Min älskling som är helt inne i ett playstationspel haha
Vad gör dig glad just nu:
Baby<3
Vad ska du göra härnäst:
Pussa på min älskling<3
Höger eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Trött
Favoritgodis:
Äter typ inte godis, men blir de så ibland så äter jag ljungelvrål, nappar, meloner (så jävla goda), såna där små röda gröna och gula pluppar och typ ferrarribilar
Kläder just nu:
Mjukisar och djurgårds zipcrew
Sommarplaner:
Resa runt lite i Sverige, kanske utomlands, grilla en jävla massa, skaffa hund, bada, steka i solen och bara tare jävligt chill och njuta av livet. Med min älskling självklart och mina vännor :)
Hur många kuddar sover du med:
Har 8st i sängen men bara en under huvet när jag sover :p
Spelar du något instrument:
Har grymt gehör, aldrig "gått på" instrument men är en naturbegåvning :)
Morgon eller nattmänniska:
Natt god damn it, tidiga mornar? Nej tack!
Vad är viktigast för dig:
Älskling, familj och vänner.
Är du kittlig:
Nej, tycker bara att de är grovt obehagligt att bli kittlad.
Snarkar du:
Nej, men baby gör lite då och då, jätte kul när man somnar sist haha
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten:
Spindlar, vill bara utrota dom alla, döödaaaaa!!!!!!
Längtar du mest efter just nu:
Att hösten ska dra igång så jag får börja plugga igen :D Men självklart till sommaren också!!

Observera att vi inte har gått och lagt oss än, därför vi tex har kollat på film, och jag har hunnit dricka så mycket (mjölk, juice och saft) "redan".. Ska sussa snart. Försöka slita älsklingen från playstationet bara haha och få med honom ut på en sista cigg. Sen blir de 3 timmars sömn och sen upp och iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0