5 månader

Vet ni vad det är för datum idag? Den 11! Vet ni vad det betyder? Det betyder att jag och min älskling har varit tillsammans i 5 månader idag<3 Helt otroligt att jag har hittat min soulmate så tidigt i livet redan! Han är helt underbar min baby och jag älskar honom mest av allt. <3




För övrigt: Så sitter jag och läser bloggar.. Vaknade vid 2 inatt och kunde inte somna om. Ska försöka igen, behöver lite mer sömn innan jag går upp idag. Ska på 50-års fest senare idag och fira underbara Anna :) Och innan det ska jag hinna med att sola, köpa hårfärg & färga håret och göra mig iordning. Vad ska jag ha på mig ikväll då? Alltid lika svårt. Tror min mens är på g också, skit ont i svanken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0