i brist på annat

Mc Donalds eller Burger King
Blondiner eller brunetter
Surt eller salt godis
Vanlig Cola eller Cola light
Bada eller duscha
London eller Stockholm
Osminkad eller sminkad
Kaffe eller te - hade ett kaffeberoende förut som jag har lyckats få bort :) så måste nog säga te.
Adriana Lima eller Miranda Kerr - kunde inte bry mig mindre
High heels eller Converse - beror på situation, converse till vardags, klackar till fest.
Desperate Housewives eller Gossip Girl - följde båda förut men inget längre :p
Scrubs eller How I met your mother - scrubs är klockrent!
Blåögda killar eller brunögda - personlighet och utséende tillsammans, ögonfärgen spelar ingen roll.
Sony Ericsson eller Samsung - bara haft en jävla massa sony ericsson tidigare och dom går ju fan sönder efter typ en månad..
Wii eller Playstation
Utekväll eller hemmakväll - beror på humör
Julafton
eller nyårsafton - julafton kanske liiite mer.
Gina tricot eller H&M -
Ge eller
Britney Spears eller Lady Gaga - nada..
Personlighet eller utséende
Pengar eller kärlek - har världens bästa pojkvän så måste säga kärlek<3
Chips eller Ostbågar
Att alltid gå runt och lukta lite prutt eller att prutta 100 gånger om dagen - låt de va fisar som inte hörs haha
Felix eller Heinz
Svarta kläder eller vita
Mörk choklad eller mjölkchoklad

puss på er små korvar (^^,)

Förjävlig bild på en osminkad mig, den bjuder jag på!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0