Morgondagens planer

Till mig själv! men läs om ni vill, mig kvittare! :p
ungefärliga tider, inte för er som sagt, för mig. Jag har allt exakt i huvet.

10.00 - Gå upp och göra mig iordning
14.00 - Åka till mötet
15.30 - Träffa Jenny i stan. (köpa svart ögonskugga och nya klackar, boka biljetter)
17.00 - Äta middag.

(AAH MAAAH GAAAAAD JAG GICK PRECIS IN PÅ SL OCH SÅG ATT REMEMBER ME MED ROBERT PATTINSON HADE PRÄMIÄR FÖR 7 DAGAR SEN!!!!! HUR KAN JAG HA MISSAT DET!? :O:O:O:O)

18.00/18.30
- bio, sergel/bio rigoletto (frågan är vad som är bäst, 3D eller inte..)
21.00 - kroooogen! Lite avslappning efter en stressig dag. Så kanske älskling kommer och joinar oss på krogen också! :)

Blir ett ganska tajt schema imorn alltså. Men kul :)
Men herre min get, nu måste jag verkligen gå och lägga mig!




Min sköna böna och min älskade älskling <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0