summary

Sitter och kollar på matchen just nu, Dif, HV71. djurgården i mitt hjärta<3

Jag och min älskling ska skaffa hund till sommaren. En rottweiler. Ska bli najs! :)

Vi hade det jätte bra på skidresan vi va på jag och älskling<3 Hade en egen stuga, bastu och dusch och allt va så otroligt skönt. Vi funderar på att flytta upp till östersund efter gymnasiet faktiskt. Kanske inte direkt efter men när vi är redo att stadga oss och skaffa barn. Så nån gång när vi är typ 30 haha xd

lalala.. ja vad mer har hänt. firat kompisar, varit på krogen, varit väldigt mycket med min älskade älskling och myst, åkt moppe och massa mer, varit med min underbara vän jenny, bio, middagar, och massa sånt mys! :) så prioriterar inte bloggen så högt. Har så mycket annat att göra så jag hinner inte med det här också. Men nu har jag faktiskt lite tid. Älskling är hemma - för en gångs skull på as länge så ska vi inte sova med varandra, eller vakna med varandra :/ Saknar honom så fort vi inte är tillsammans. Men Jenny ringde nyss och är påväg hit iaf för hennes mamma jobbar natt. Så vi ska kolla på film och ta det lugnt. :)

Kolla va söt den lilla pluttisen är, och en sån kommer vi ha!
Jag smälter, längtar verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0